EGYPT - HURGHADA - Hotel Club Magic Life Kalawy Imperial

Hned poté, co mi bylo oznámeno, že jsem úspěšně dokončila první ročník střední školy, sbalila jsem si saky-paky a vyrazila jsem přímo na letiště, kde jsem krátce po půlnoci odlétala směrem do Hurghady.

K mému neštěstí jsem v letadle dostala místo před nouzovými východy, kde se nedají sklápět sedačky, tak jsem čtyři hodiny strávila hledáním různých poloh, ve kterých bych si byla schopna odpočinout. Mimochodem, děkuji letecké společnosti za skvělý gastronomický zážitek založený na nějaké žluté krychli z brambor a vajíček. Bohužel si pamatuji, na catering před několika mnoha lety, kdy se k jídlu dával dokonce i zákusek, ale časem kvalita spadla pod úroveň naší školní jídelny.
Hotel se od letiště nachází devadesát kilometrů, což je nějaká ta hodinka v autobusu, přičemž se projíždí Hurghadou a Safagou, městy, které připomínají spíše město duchů. Špinavá a mdlá pustina bez života, ale on asi člověk ve čtyři ráno nic jiného čekat nemůže.


Někdy kolem šesté vyřízená z cesty přijedu na hotel a prospím si v recepci při čekání na pokoj. Máma zkusila uplatit recepčního dvaceti babkama, aby nám přidělil nějaký "nice room with sea view." Ale jak jsme se časem dozvěděli, výhled na moře dostávají jen návštěvníci z Německa. 
Abych jen nekritizovala, musím zmínit fakt, že v tomto hotelu jsem byla už potřetí. Tehdy se nám hotel líbil natolik, že jsme při další cestě do Egypta nechtěli pokoušet štěstí jinde a jeli jsme na jistotu. Hotel nabízí klidnou zátoku a molo s korálem. Pro mě je nejdůležitější fakt ten, že se nikde nevyskytovaly žádné řasy, nebo špína, co by se mi nechutně obmotala kolem nohy. A já se vážně mořských potvor moc bojím. Jednou jsem ale zahlédla na pláži kraba a dobré tři dny jsem pak odmítala do té vody vkročit. Plavání u korálu byla také zajímavá zkušenost. Hned vedle korálu je hluboká propast a vedle korálu krouží spousta barevných ryb. Jednou byla k vidění i kareta. Je to krásný zážitek, ten zážitek, který je hezké jednou prožít a bohatě mi to stačí až do konce života.





Co musím vyzdvihnout, tak je jídlo. V hlavní restauraci byl vždy obrovský výběr a já jsem se po několika dnech přistihla, že pořád dokola večeřím rybu s rýží, abych náhodou nepřibrala, nakonec jsem propadla těm exotickým chutím a barevným koláčkům všeho druhu. A já je prostě všechny musela ochutnat! A to ani nemluvím o těch specializovaných restauracích, jako asijská, egyptská a nevím jaké ještě, které nabízeli pět chodů. (Nikdy jsem nejedla lepší polévku, než tu kokosovou s krevetami.)





Jako třešnička na dortu byla Downtown restaurace, která nabízela zvláštní jídla servírovaná jinak. Například melounovou polévku s medem podávaná jako nápoj. Je možné si objednat jakékoli jídlo z nabídky v jakémkoli pořadí. Na vstupních dveřích viselo motto: "OUR KITCHEN OUR RULES" 

Avšak co jsme na tomto zájezdu opravdu nevychytali, bylo to neuvěřitelné horko. Když jsme jeli naposled v březnu, byla naopak pořád poměrně velká zima, teď na začátku července to byl zase druhý extrém. Neustále zalezlá ve stínu s litry vody a stejně jsem jednou celý den musela ležet na pokoji s úpalem. Pomohla mi až slaná voda a na požádání mi číšníci udělali i jejich speciální tradiční čaj. Musím říct, že to bylo velmi otravné a zvláště unavující, přelézt pár metrů na tom sluníčku bylo jen pro neohrožené. 


Mě, jakožto někoho kdo se snaží zhubnout, by mohli zajímat všechny různé fyzické aktivity a fitko. Ale vždy jsem se po vykrmení plácla na lehátko a obracela se z boku na bok, v jedné ruce ledové kafe a v druhé Me Before You (úžasná kniha!). Takže bohužel, aktivní trávení času na této dovolené mě minulo obloukem. Dva týdny jsem prostě odpočívala. 
Přiletěli jsme domů dva dny před útokem v Hurghadě. Při zájezdu jsem se nebála něčeho špatného, vzhledem k lokaci našeho hotelu, ale zjištění, co se o kus dál stalo, bylo zarážející. 
Abych vše nějak shrnula, tak hotel sám o sobě byl vždy skvělý. Stejně tak neuvěřitelně velký výběr jídla, pití i volnočasových aktivit. Na druhou stranu jsem vyloženě nebyla spokojena s přepravou leteckou společností. Ledový autobus, kde se nedá zavřít klimatizace, je oproti tomu daleko menší zlo. 
Přidávala jsem na instagram fotky, určitě se koukněte, jestli vás náhodou můj instagram nezaujme! 

Komentáře

  1. Teeeda, to vypadá naprosto dokonale! Hned bych tam jela taky! Příště musíte začít mluvit německy no! :D Horko nebo zima se úplně vychytat nedá, nu. Ale chápu, že to pak dost znepříjemňuje pobyt. Ale tak aspoň to jídlo to zachránilo, ne? :D Jinak, u mě máš hodnocení blogu :)

    michaellazan. | http://happymind.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. V Egyptě jsem ještě nebyla :), ale fotky vypadají moc pěkně! :)

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Proč jsem začala cvičit?

Můj život na intru

Jak jsem začala cvičit