Líné dny

Některé dny jsou těžší. To se musím přemlouvat, abych vstala z postele a nějak přežila.
Poslední dobou však nemám s nedostatkem energie či motivací problém a ukážu vám, co pro to dělám!


Co mi asi nejvíce pomáhá nelenit je diář, do kterého si zapisuji většinu věcí, co se mi v konkrétním dni staly. Vždy se snažím, aby ty dobré věci převládaly, snažím se najít na každém dni něco pozitivního. Krycí jméno deníček. Nutí mě přemýšlet nad zítřky a díky němu si plánuji i dny dopředu. Rovnou si naplánuji, kdy budu další den cvičit nebo co budu jíst. Nemusím tak věci organizovat v průběhu dne. 
Samozřejmě jsem leckdy líná si do toho diáře i zapisovat, avšak položila jsem si ho na noční stolek s návykem, že se nechodí spát před tím, než si celý den zapíšu.


Jakmile mám to štěstí, že nejsem zrovna na intru a válím si šunky doma, snažím se vždy cvičit ráno. Před cvičením ještě sním něco, co obsahuje sacharidy, třeba banán a po cvičení si dám už normální snídani. Vzhledem k tomu, že jsem vášnivý hráč, který dokáže prosedět u počítače celou noc, nastavuji si na ráno budík, jinak bych spala do jedné odpoledne. Přijde mi jednodušší se ke cvičení ráno dokopat. Navíc mám pak celý den dobrý pocit, že mám už práci hotovou. Rozhodně doporučuji si najít kardio, kde se pořád stojí a nedělají se třeba kliky. Přijde mi to o 200% méně náročnější.


Když už tedy na tom intru jsem, jediný způsob jak cvičím, je ten, že chodím po škole běhat. Hodně mi v líných dnech pomáhá, když změním trasu, případně chodím chvíli rychlou chůzí nebo zapojím po cestě i jiné cviky.
Včera jsem si koupila ve Sportisimu boty a prostě jsem se musela pochlubit! Láhev je z Rakouska, stála mě asi 2 eura. 
Nemám žádný tajný recept, jak v líných dnech zvednout zadek a odhodlat se k tomu jít cvičit.Snažím se udržet si motivaci, ať už pozitivními písničkami, videi na YouTube nebo fotkami na Instagramu. Osobně si myslím, že změna životního stylu není jen o tom, nutit se cvičit a zdravě jíst, ale o celém přístupu k věcem. Mít jasno v tom, jaké jsou mé cíle, čím chci trávit čas. Uvědomit si, že všechno je tady a teď. A hlavně se snažit najít nějakou motivaci, ať už je to klišé nebo ne, leckdy i lžu sama sobě, ale vydržet u toho je nejpodstatnější.
Jinak kdy rozhodně cvičení vynechávám je v momentě, kdy mi není dobře, leze na mě chřipka, mám alergii a podobně. Kompenzuji si to pak tím, že hledám informace o tom, jak se stravovat, poněvadž mám ve stravování pořád velké nedostatky. 

Komentáře

  1. Já jsem ráno před školou (teď teda už prací) naprosto nepoužitelnej, takže cvičím vždycky odpoledne / večer :)

    Btw zajímalo by mě, co třeba paříš za hry? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno, jsou dny, kdy nejsem použitelná v jakoukoli denní dobu. :D Jinak mám hrozně ráda RPG, hlavně Skyrim, to je moje dětství, taky Zaklínače a Fallout. Nebo když mám nervy tak Dark Souls. :DD Z Multi pak LoLko, OW, a Battlefield 4 (i když střílečky mi vždy hrozně nešly...) :D

      Vymazat
    2. A teď otázka na tělo: Kolikátý Zaklínač a kolikátý Fallout? :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Proč jsem začala cvičit?

Můj život na intru

Jak jsem začala cvičit